Jak powinien wyglądać dobry druk baneru reklamowego?
Kiedy tworzę banery reklamowe muszę zwrócić uwagę na wiele detali, które w ogólnym rozrachunku stają się bardzo istotne. Jednak pragnę podzielić się przede wszystkim trzema istotnymi warunkami, które sprawiają, że druk baneru reklamowego może dobrze się prezentować.
Zdjęcia i grafika dla pokolenia obrazkowego
Już od pewnego czasu obserwuję, że kiedy baner ma dobre zdjęcia to lepiej sprzedaje. Mówiąc dobre mam na myśli takie, które rzucają się w oczy, prowokują, czy po prostu skłaniają do myślenia. Przez to, że doskonale o tym wiem moje banery reklamowe są najwyższej jakości, a przede wszystkim spełniają dokładnie takie funkcje, jak zażyczy sobie klient. Każdy grafik, u którego zamawia się baner powinien również o tym wiedzieć.
Content is king
Sprawa tekstu jest dla mnie dość dwuznaczna. Wszystko przez to, że tworzyłem bardzo wiele projektów, które zawierały minimalną ilość tekstu, dosłownie kilka słów, a ich moc była naprawdę wielka. W ten sposób chcę powiedzieć, że tekst, słowa są dziś siłą, ale dużo ważniejsza jest ich jakość, niż ilość. Do tego oczywiście dochodzi sprawa związana z czcionką i jakością wydruku, aby wszystko było czytelne.
Rozmiar ma znaczenie
Jestem pewien, że małe banery mogą trafić również do pewnej grupy osób i wywołać planowane efekty. Jednak tak naprawdę ważne jest to, że, czym są one większe tym mogą zostać dostrzeżone przez większą ilość osób. Do tego wszystkiego na dużych banerach mogę w łatwiejszy i szybszy sposób zrealizować zlecony mi przez klienta cel.